Tuesday, March 20, 2012

~$bersama dgn sahabat paling baik dalam hidup aku$~

    
 nie time dia malu2 nak ambix gambar..huhhu...samapai aku nak tergelak tgk dia wat lari muka......tapi dia tetap kwn baik aku......
 nie time aku dgn dia seronok duk makn angin pantai...........aku ingt lagi dia ada kata dia nak mandi...huhuhu...lucu la...kain xbawak nak mandi cm ner....
dia ajak aku main ombak yg datang ...aku pown follow dia je la....best ugak......owg kata sweet kapel tapi kami hanya kwn baik jew.......
 sowie la awk sy tkot air....sy lari dari air ombak tu...huhuhuh....dia xpew la duk atas batu pantai
 haaaaaa...sekarang dah adil sama2 duk atas batu pantai.....huhuhuhuh..nie posing malu nak ambik gambar
 time nie aku sedang bincang dgn dia nak terjun ke x???akhirnya aku dan dia buat keputusan lari dari laut..hahahahah

                                         
time nie aku rasa hepi kot coz kuar hilangkan rasa penat aku dgn masalah kehidupan..aku pergi buang semuanya dekat laut...hahahaha...tenang rasanya........

No comments:

Post a Comment